Feb 11, 2022 18:44:32 GMT |
Post by tuccondrangati on Feb 11, 2022 18:44:32 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Farm Heroes Saga ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Farm Heroes Saga IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder ubegrænset udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ Farm Heroes Saga 2022 version ▞▞▞
Spillet går fra så let, at du ønsker at stoppe for at gøre dumt hårdt, at du skal købe powerups for at klare niveauerne. Ingen færdigheder til at spille bare held, og hvis du vil fortsætte med at spille $$$.
Skægt spil, syntes bare det træls jeg skal installere, og afinstallere hele tiden, for og forbinde med Facebook, og hjælpe venner
Det er ok.
Antag at være gratis, men ingen brugbare guldbarrer akkumuleres, medmindre du køber banken eller en pakke. Scoring giver ikke mening, og boostere skal også købes.
Hvad skete der med ledsagerne? Jeg får hele tiden en udfordring om at vinde bønner osv., hvis jeg samler et bestemt antal, men der er ikke flere niveauer med dem. Jeg har også et nummer (³) ud for visningen af mine ledsagerindstillinger, som om jeg har modtaget nye ledsagere, men der er intet. Ret venligst denne fejl, eller indsæt venligst flere niveauer for at få flere ledsagere.
det er sjovt i starten, men når du rammer de højere niveauer, er det held og lykke, og du går først videre, når spillet er klar, og sender dig de tilfældige heldige brikker i den krævede rækkefølge. når du først har fjernet færdighed og får det hele held og lykke, kan du lige så godt slette appen og vende en mønt, det er lige så spændende, og dine chancer for at vinde er bedre
Er helt vild med spillet!! Men hader det faktum, at det bliver ved med at fryse lige efter jeg har brugt mine bonusgenstande, så jeg bliver ved med at miste alt. Og så må jeg blive ved med at starte forfra!!
Kom tilbage til dette spil efter et år væk. Elsker de nye baner og alt det ekstra. Men jeg vandt 5 ekstra træk, og jeg brugte dem aldrig, og efter tre runder var de væk og brugte aldrig i de tre niveauer, jeg gennemførte. Det her er ikke fedt. Og jeg ser ikke ud til at modtage noget ekstra livea fra mine venner. Jeg ser nogle af mine gamle, men så snart min skærm rydder, er de også væk. Det er noget jeg ikke kan lide.
Pepper Panic Saga - Startside | Facebook
Kan ikke starte efter opdatering. Står bare og loader for evigt.
Den vil ikke forbinde til Facebook, gør noget ved det! 😡
Virkelig sjovt spil
Dette er ikke en dårlig tid Waster hvad angår match 3-spil. Jeg ville stadig have det installeret, bortset fra at der af en eller anden grund blev foretaget flere køb på min konto, og adgangen til min telefon er meget begrænset. Det har jeg aldrig oplevet før.
Meget meget vanedannende god måde at fordrive tiden på, selvom det vil narre dig til at bruge penge for at komme igennem et niveau
Hyggeligt og sjovt spil 👍og det er stadig et sjovt spil 👍🤗
Der er ingen nem måde at slette din king-konto på. Kontaktede kundeservice (kun via e-mail) de ville have alle mulige informationer.. ikke relateret til appen. Det er virkelig irriterende og meget ubelejligt. Lad være med at oprette en konto... de synker deres kløer dybt.
Det er pga. at det tager så langt tid at hente!!
Det er meget sjovere end Candy Crush!! MEN det er træls det bliver sværere og sværere til sidst kan man ikke spille mere :-(
Gud undertrykker
Cat Runner: Decorate Home ایفای نقش njv
Meget udfordrende, men niveaustjernesystemet er forfærdeligt imo. Ok spil for at fordrive tiden.
Fejl i 3545 da der kommer for lidt bomber og kyllinger kan forstå at der er en svær bane når tingene ikke kommer 3639 kommer for lidt frugter dem man skal bruge og de 2 får fisk er det plus man bruger for mange er ikke fair at lave banerne så svært noget at det ringe spil til grin kan i selv klare banerne der laver spillet rent til grin
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, men spillet er sat op, så du bogstaveligt talt ikke kan vinde de højere niveauer uden at bruge boostere.
Farm Heroes Saga Gündelik gndn
Ikke så sjovt som det plejer at være, vil altid have penge, de stiller op med udfordringer for at vinde guldbarrer, og når du fuldfører det, giver de dig ikke de barer, du vandt.
Meget vanedannende! Nogle niveauer er for hårde, og det er praktisk talt umuligt at komme videre, medmindre du køber flere guldbarrer. Det er ulempen, men stadig et sjovt spil.
Super godt spil. Især når det virker.
Opdatering: 8-18-20 Siden den seneste opdatering, fuldstændig ude af stand til at spille. Spillet starter fint. Jeg vælger et niveau at spille, efter det er indlæst, lige før jeg kan begynde, lukker hele spillet. Jeg genstartede min tablet og lukkede den derefter helt ned. Stadig ikke i stand til at spille.
Super fedt
Spillet i årevis. Elsker spillene. Kan være udfordrende. Download nu for en masse sjov! Det er det bedste spil, du behøver for at prøve det nu! 🤖
Det er sjovt, men man kan sidde fast på et niveau i rigtig lang tid. For at slippe fri skal du enten blive ved med at prøve eller betale omkring $0,99 for at købe mere tid. Der er også vejspærringer, der forhindrer dig i at komme videre i 3 dage. Hvis du vil forbi vejspærringen med det samme, skal du betale YDERLIGERE 0,99 $, ligesom et vejafgiftsgebyr. Disse "guldbarrer" kan virkelig tilføje op, hvilket gør dette til et dyrt spil at spille. Det er gratis, så længe du ikke har noget imod at blive fanget. Bare ikke sikker på, at det er frustrationen, pengene og tiden værd.
Farm Heroes Saga gratis download til iOS (iPhone, iPad): den nyeste version til din telefon eller tablet på det officielle websted.
Meget udfordrende og spændende for nogle dyrespil. Men jeg har ingen nåde til at tage det her seriøst 😒.
Jeg plejede at elske dette spil, men i løbet af de sidste par dage fryser han. Jeg havde lige købt en pakkeløsning og kunne ikke engang bruge den! Jeg vil bede om mine penge tilbage, men jeg ved allerede, at svaret bliver nej. Gør det bedre og ret dette.
Spil svarende til Candy Crush: Bedste alternativer i App Store
Jeg nyder virkelig dette spil, det er meget, meget afslappende, og det er meget sjovt, der er kun én ting, jeg ikke kan lide ved dette spil, og det er det faktum, at du aldrig nogensinde får og guldbarrer dine belønninger er nødvendige for at hjælpe hvert bræt, du spiller, men hvorfor kan du aldrig vinde guldbarrer, det forekommer mig, at den eneste måde, du nogensinde vil få nogen, er at købe dem, og det er ikke rigtigt, det burde bestemt være en måde at tjene guldbarrer på, men bortset fra det er dette spil fantastisk og Jeg anbefaler det bestemt
Fantastisk!! Elsker de konstante nye udfordringer med hvert nyt niveau. En masse sjov. Jeg er afhængig af spillet. 😉
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, men en gang imellem fryser kortbrættet fast, og jeg er nødt til at afinstallere det og starte forfra. Individuelle niveauer fryser af og til, men jeg mister kun et liv, når det sker. Jeg er glad for, at jeg aldrig har foretaget køb i appen, fordi jeg ville have mistet alle mine køb, når hovedkorttavlen fryser. Jeg er ikke på Facebook, så jeg har ingen mulighed for at sikkerhedskopiere mit spil. Det må være en fejl i programmeringen, fordi det er sket mere end én gang
Det er et sjovt spil på mange måder
synes niveauer er meget svære, ingen mulighed at gennemføre uden at skulle betale rigtige penge
Frygtelig CS. Spillet har en fejl, der ikke tillader dig at foretage nogen bevægelser, når niveauet starter. Du er nødt til at forlade niveauet og miste et liv og boostere og derefter afspille niveauet igen. Kontaktet CS og ingen beslutning, vil ikke kreditere liv eller boostere. Jeg nød virkelig dette spil...INDTIL I DAG!!😡 Opdatering: Udviklerne er godt klar over problemerne med dette spil, men nægter at tage fat på det. De leder dig kun til et forum, der er fyldt med den samme klage. KØB IKKE nogen ting til dette spil. Slå dem i pungen!!
Sjovt. Dog et minus at det på computeren og mobilen jeg er ens