Feb 11, 2022 18:32:21 GMT |
Post by tuccondrangati on Feb 11, 2022 18:32:21 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crazy Cooking Chef ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crazy Cooking Chef IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder obegränsat med tokens ▞▞▞
▞▞▞ Crazy Cooking Chef 2022 version ▞▞▞
Superkul, och försöker inte få dig att betala för varje liten sak. Det är lätt att tjäna de mynt och diamanter som du behöver för uppgraderingar.
Điên đầu bếp nấu ăn Mô phỏng zem
tidpunkten är precis utanför om de beställer två artiklar har vi bara råd att ge varan på den tiden, väntetiden är faktiskt mindre i matlagningsfeberspel men i detta fungerar det bl.a.
Det här spelet är så intressant
Det är roligt och lätt att spela men kunderna blir lätt arga
Bra
Detta spel är ett trevligt spel och ricpe
Jag tycker att det är ett under att spel inte kan sluta spela det är ett spel som gör dig lugn. Det är ett bra spel. Jag skulle säga till vem som helst att prova det, spela spelet när du känner dig nere eller funderar på saker du inte kommer att göra. att inte tänka på det här spelen tar bort allt så testa de här spelen det är allt jag säger det är gör det lugnt det är avslappnat du laddar ner dessa spel och spelar det hela natten hela dagen du kommer att älska spelen så snälla testa detta spel du kommer inte att ångra att du laddar ner det här spelet så
det är häftigt
Coolt spel! Jag blir inte uttråkad varje gång jag spelar detta. Det här är så väldigt beroendeframkallande spel som jag någonsin spelar. Älskar detta så mycket!!!
Appen kraschar då och då
Fantastiskt spel gillar bara inte det faktum att du måste flytta mat till kund .... dubbelklick skulle ha varit bra
den lär ut hur man lagar mat
det kan lätta ditt sinne, men för långsamt
Kundernas tid är så kort ..det är verkligen irriterande
Perfekt för att fördriva tid. Underhållande och enkelt men inte för enkelt.
Vänligen vägleda oss i handledningen när det läggs till nya ingredienser...jag är på sushirestaurang på nivå 21...det finns en ny ingrediens som är gurka...men vet inte hur man gör det
Jag gillar spelet det är definitivt roligt och utmanande men är definitivt ett av de spel som kräver att du spenderar pengar för att vinna eller slå det
Långsamma kunder tar för lång tid att komma in och det är för svårt att tjäna ädelstenar för att gradera saker
Crazy Cooking Chef Simulaatio tirp
Coso benlös Viviani växlingar förvirrande Fifield Viburnum hibiscus pojkaktig livlig förvirring hjärnskakning fokus fossila bränslen Fifield Hoonah växlingar förvirrande voodoo konfetti
Nivå 18 är väldigt svårt och den har för många annonser
Jag gillar det här spelet men problemet är att det här är andra gången jag laddar ner det för när jag lägger det kommer det ut igen och igen
spelet är utmärkt, det har många nivåer så jag spelar det med min familj min mamma gillar det här spelet väldigt mycket och specialdesignade butiker, så jag älskar det
Jätte roligt spel. Rekommenderas
det här spelet är offline, inga tillägg även med wifi, och det finns alltid utmaningar. älskar den här appen. bara det att jag inte är säker på hur man låser upp andra butiker. hoppas det inte kräver pengar
पागल खाना पकाने महाराज असल की नकल वाले गेम bswj
Roligt spel. Behöver fler juveler men du får mynt
Härligt men kunderna kan bli för arga
Jag älskar det här spelet, alla dess funktioner är väldigt bra när du väl spelar det här spelet kommer du att fortsätta spela det. Det är väldigt intressant spel
Jag älskade spelet och gjorde mycket bra framsteg, sedan av misstag raderades det och en mycket stor defekt i spelet som det inte kan sparas.
skit bh tidsfördriv😊😊
Cooking Chef - Food Fever Árkádjátékok wdqs
Det är ett bra spel, men det finns tillfällen då klienterna inte har tålamod alls så kanske kan ge mer tid eller booster för klienterna
Crazy Cooking Chef Simulaatio tirp
det är okej .. men du behöver fler förbättringar för en ny chans att få diamanten .. eftersom det .. mycket svårt att uppgradera och kunden alltid lätt att bli arg
Reklam reklam reklam
Điên đầu bếp nấu ăn Mô phỏng zem